torsdag 20. mars 2014

Tidsskriftseske

Oppgaven jeg fikk gikk ut på å lage/forandre en tidsskriftseske med et tilfeldig tema jeg trekte. Temaet jeg fikk var kunst.
Det første jeg gjorde var å ta et av de fineste "maleriene" jeg vet om som er gatekunst en eller annen plass som jeg printet ut to av, ett som jeg rev i biter for å lage en slags collage med selve bildet i midten på den ene siden med biter av seg selv rundt hovedbildet. for å lime på papirbitene brukte jeg en gjennomsiktig limtype som var blandet med lakk, slik at det ble en skinnende effekt. Ideen med bildet og collagen var å vise flere kunstmåter med bare ett bilde. Til slutt blandet jeg en oransje farge som det sto kunst på, grunnen til den oransje fargen var å skape en komplimentærkontrast som passet godt.
Egenvurdering:
Jeg ble veldig fornøyd med hvordan selve ideen min fungerte og synes at elementene fungerte bra og passet sammen, samtidig som jeg fikk fulgt oppgaven og kompetansemålene for den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar